ÖNF-programmet för vår-sommar 2024 är nu nedladdningsbart!

Fjorton spännande och intressanta aktiviteter erbjuds i ÖNF:s program för perioden februari – augusti 2024. (Jo, här i Skåne får mitten av februari väl räknas som starten på våren.)

Du som har angivit en e-postadress till Naturskyddsföreningen har nyss fått ett e-brev med programmet bifogat som en PDF. Spara ner det på din dator och/eller telefon så att du har det nära tillhands.

Ni som inte har meddelat någon e-postadress får programmet hem i brevlådan om en veckas tid. Du kan redan nu ladda ner det som en PDF via hemsidefliken ”Program, vår-sommar 2024”.

Att vi nu övergår till att i möjligaste mån skicka ut programmet endast i elektronisk form beror, som vi tidigare meddelat, på de höga portokostnader vi har haft. Får du fortfarande programmet hem i brevlådan visar det alltså att vi saknar din e-postadress. Du får då gärna be oss (ordförande Thomas) eller riksföreningens medlemsservice att lägga in din e-postadress. Du kan även logga in och själv lägga in din e-postadress via den här websidan: https://www.naturskyddsforeningen.se/komplettera/uppdatera-kontaktuppgifter/

Varmt välkommen på våra aktiviteter, och ta gärna med dig familj och vänner!